onsdag 25 november 2009

Vad va det jag sa........SLUT!

Nä men vad va de jag sa.......... GRR igen!! När vi hade stressat till VC och kom fram till parkeringen anande jag att det va något..... knappt några bilar på parkeringen, jo men det kan ju vara så att rusningen har varit och att det bara va att knalla in och vips så är vaccineringen klar men nääedå. Som vi först trodde så hängde en stor lapp på dörren, TYVÄRR VACCINET ÄR SLUT! Nämen åhh va surt. Isac blev rätt nöjd iallafall men jag tror att innest inne hade han viljat ha det färdigt oxå men nu blir det till att vänta tills Jockes åldergrupp få gå i nästa vecka och hoppas att man håller sig frisk tills dess!

I måndags fick jag ett MVG- på min svenskaA uppsats måste nog erkänna att jag blev både stolt och framför allt förvånad att det gick så bra, minuset var ett så korkat slarvfel men det kan jag ta. På måndag ska fördjupningsuppgiften i svenskan vara inlämnad, jag har den så gott som klar lite finlir bara och sen är det bara och hoppas på att jag kan redovisa den så intressant som möjligt. Mitt ämne är Ortnamn i Sverige, mycket intressant faktiskt.

Hejhej!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

grattis till MVG-et. KRAM EVA B

Anonym sa...

Kramar till MVG. Vad har jag sagt till dej.............

Du är duktig...........

Svärmor grattar