fredag 8 maj 2009

Ja jag lever fortfarande!

Åhhå hon har skrivit nått tänker de få stackare som orkar kolla och läsa min blogg......... Ja, jag vet inte vad energin och lusten har tagit vägen? Men det kan vara alla arbeten i skolan och den kommande praktiken som tar orken ur hjärnan eller?........vardagen....... tråkigt väder är det oxå men kanske skulle bli bättre till helgen och det kan vi förhoppningsvis se fram emot.


Japp då så ska jag jag ut på praktik nästa vecka. Ska bli spännande, jag ska vara på ett gruppboende i stan i 3 veckor hoppas verkligen att det ger mig ennu en kick till att vilja jobba med handikappade/utv.störda människor. Men eftersom det är så dåligt med jobb just nu så har jag tagit steget att söka in ytterligare 2 ev 3 terminer på konvux och läsa in grundämnena i gymnasiet så jag kan få ett slutbetyg. Kan vara bra åh ha om jag skulle vilja läsa vidare på högskolan (inte så troligt kanske men endå)och jag går hellre på studiebidrag än a-kassa.


Ja och klicker träningen går framåt tycker jag, Harry är ju en liten slöhög men det är skitkul och att se hur snabbt de fattar, Fiona som vi inte har tränat alls med klicker har legat och kollat in Harry och nu är hon superduktig hon oxå bara av att ha kollat in hur lurvet gör helt otroligt!gullinuttpluttiluttarna.
Nu ska jag göra färdigt en uppgift till skolan så jag slipper göra det under praktiken bra va!!!
Hejja Sverige de har gått vidare till semifinal, ikväll ska de köra över Kanada (tror jag de va) Hejja Hejja Hejja
Tack och adjö!

3 kommentarer:

Eva sa...

Vad skönt att höra att du lever! :) Fast det förstod jag nog att du gjorde.
Spännande med praktik och att du har lite olika tankar om framtiden. Mycket att fundera på. Och appropå högskola, vi är ju så unga och har många, många år kvar att arbeta så man vet aldrig...
Trevlig helg! Kram.

Anonym sa...

Tjo flöjt
Att Du lever det vet man ju ....om inte så hade det hörts av......
Skall bli roligt att höra vad Du kommer att tycka om praktiken. jag tror att det kommer att vara bra.
Och läs GIVETVIS kan Du det ....kunde jag 55+ så kan Du lättare Kör hårt Livet är kort , sägs det ju Hållar tummar att allt går bra.. Nos puss till Harry. samt Jocke kan ju få en Kram till Er andra från Herrljunga

Anonym sa...

Han har utvecklats harry!Lottie