tisdag 7 december 2010

Grattis Fiona!!

Idag fyller våran lilla fjompa 5 år! Hipphipphurraaaa..... Tänk vad tiden går, glömmer inte när vi åkte upp till Habo för att "bara" titta. Jag ville inte ha någon schäfer så jag skulle minsann inte mer än titta.....jaha och vad händer jo hon kommer givetvis fram till mig först och vad händer.....Jo Jennie smälte så klart och jaha då blev vi med schäfer.

Nu har vi snart flyttat klart. Ja för vi flyttar till eget hus för er som inte har fått den informationen, men skiten tar ju aldrig slut, jag tror den förökar sig där borta i gamla huset, det är sååå surt men jag har städat hela övervåningen och köket så till helgen ska det vara inflyttningsklart för nästa boende......

Skolan är så där kul just nu, har ingen ro att sitta och läsa och på fredag har jag det sista matteprovet och jag har nollkoll på det vi ska göra. I Historian har jag fått en straffuppgift, ja så blir det om man missar en lektion....EN LEKTION det finns de som kommer och går som de vill och vad får de....ingenting. Nä så nu har jag massa frågor att besvara och lämna in KUL + att vi fick fler frågor att svara på tills på tisdag, känns så där kul när man vet att betyget är satt......

Nä nu ska jag njuta av brasan i kaminen och snart sova är sååå trööötttt.......

byebye

2 kommentarer:

mor i stugan sa...

Hejs morsan !
Grattis på födelsedgen , hoppas att du fick ett smaskigt ben ,har ni flyttat färdigt så matte kan komma och hälsa på.

Vov vov Hugo

Harrys matte sa...

Ja matte är så välkommen så!!!