torsdag 2 september 2010

Harry röntgad.

Gisses va det var längesedan jag skrev, men det kan bli så ibland att tiden inte vill räcka till eller orken heller för den delen. Idag har jag och min bror varit med var sina hundar hos veterinären och röntgat höfter och armbågar. Gick mycket bra förutom att vi fick vänta en stund på att första hunden fick komma in. Nu är Harry trött och fortfarade lite lullig så han ligger bara å slöar. Lite roligt blev det att vi syskon var med hundsyskon det rörde till det lite för röntgentjejen, hon fattade inte att jag va me brorsan hon trodde vi var ett par å fick inte ihop det med adresserna hehehe.

Imorgon börjar jag jobba lite smått samtidigt som jag pluggar den förhoppningsvis sista terminen, lite tajt med tid och flängande med ungar å träningar å annat men det ska nog gå får vi hoppas.

Nu kommer 2 av kottarna hem så nu ska jag äta, spaggisar med köttfärssås Mm

Tack & adjö!

1 kommentar:

arechuenjit sa...

Hello you are happy and fun.
I'm from thailand. Nice to meet you ^_^